• Jesteś wysoko wrażliwa i sobie z tym nie radzisz?
  • Nie wiesz, które zachowania wynikają z wysokiej wrażliwości, a które mają inne podłoże?
  • Chcesz mieć więcej energii?
  • Masz dość bycia przytłoczona fizycznie i psychicznie?
  • Nie wiesz jak odkryć swoje powołanie, swój życiowy cel?
  • Nie wiesz jak korzystać z atutów bycia wysoko wrażliwą?
  • A może w ogóle nie jesteś w stanie dostrzec cech, które uważane są za pozytywne?

Nie martw się, to wszystko jest zupełnie normalne! Nie można wieźć życia jakiego się pragnie, dopóki nie rozpracuje się schematów, które nami kierują. Wysoka wrażliwość to zupełnie inny system nerwowy – nie będziemy w stanie osiągać takich samych rezultatów jak ludzie bez tej cechy, żyjąc w ten sam sposób jak żyją nie-WWO.

Możemy osiągać znacznie więcej! Możemy czerpać satysfakcję z każdego obszaru życia. Możemy być produktywne i pełne energii! Możemy dominować w naszych ulubionych dziedzinach!

Nie jesteś tu po to, by przetrwać. Nie bez powodu wysoko wrażliwi pracują najczęściej na najważniejszych stanowiskach, otrzymują najodpowiedzialniejsza zadania, są pierwszymi osobami, do których zwraca się z problemem. Masz w sobie ogromny potencjał, który przygnieciony codziennością, walką o każdy dzień, został zamieciony pod dywan. Pora go odkryć i żyć!

Dlatego bazując na badaniach naukowych i własnym doświadczeniu, podczas pracy z terapeutami rozpisałam 7 tygodniowy plan oswojenia swojej wysokiej wrażliwości!

ZACZYNAMY JUŻ W ŚRODĘ! – 14.04.2021 r.

W każdą środę wykonamy jeden krok, który będziemy praktykować przez cały tydzień. Poziom trudności z każdym tygodniem będzie się zwiększać!

Po 7 tygodniach sumiennego brania udziału w wyzwaniu:

  1. Odzyskasz wewnętrzny spokój, trudno będzie cię wytrącić z równowagi.
  2. Odkryjesz swój potencjał. Twoje analityczne zdolności, schematy myślowe rozwiną się i wejdą na swój najwyższy poziom. Wpłynie to na szybkość pracy, poziom produktywności, kreatywność. Zaczniesz odkrywać, co jest Twoją życiową misją!
  3. Zrozumiesz wszystkie schematy, na których pracuje wysoko wrażliwy umysł. Nauczysz się wykorzystywać maksymalnie te dobre, a te złe rozpoznasz i wygłuszysz. Odkryjesz, za którymi Twoimi zachowaniami stoi wysoka wrażliwość, a które nie są z nią powiązane i wymagają większej pracy, np. podczas terapii.
  4. Przestaniesz czuć się wypompowana fizycznie i psychicznie po kilku godzinach przebywania w niesprzyjającym dla Wysoko Wrażliwych środowisku.
  5. Staniesz się wysoko wrażliwa i bardzo szczęśliwa – zrozumiesz, że bycie WWO to atut i zaczniesz nim dobrze zarządzać!

Jak wyglądać będzie cała akcja?

  • W każdą środę opublikuję na instagramie, facebooku oraz blogu kolejny krok, który należy praktykować tydzień, żeby zacząć oswajać swoją wysoką wrażliwość
  • Ze względu na ograniczoną ilość znaków w postach kroki obszerniej opisane będą na blogu, oraz na instastories
  • Każdy kolejny krok będzie coraz trudniejszy, a 7 będzie tym kluczowym, nad którym trzeba będzie popracować dłużej. Nie martwcie się, wyposażę was we wszystkie niezbędne materiały i narzędzia!
  • Nasze postępy możemy opisywać na naszej grupie na Facebooku lub na swoim instagramie pod hashtagiem #dziewczynodzialaj oraz na instastories oznaczając profil @dziewczynodzialaj – będę udostępniać wasze działania!
  • Do wyzwania można dołączyć w każdej chwili, jednak nie przyspieszajcie – mimo wszystko na każdy krok dajcie sobie 7 dni